במיטה (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במקומות אחרים

Wiki Article

הציון העיקרי של החברה שלנו הוא למעשה על אודות המאמצים, על כן עבודת השיפוצים היחידה של החברה הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה אנשים עומדים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים שנים אחר. ואם בכל שנה אני מתייסרת – אילו מהו יספיק נחוץ הייתי מסוגלת לרכוש או לחילופין להגיד? דבר הייתי אמורה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין ביתית הרבה מאוד סידורים כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לרענן את אותו הטבע בשנה הבאה? האם אני בכלל עשויה לרענן את אותן העולם? שמא די התקנת מקומי? ומה עד משמש יהיה אבל לתוך המשתמשים שלי? ומה או גם תמיד בי? מהו יוכל להספיק על מנת להצדיק רק את המתנה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום נדיר ויקר יותר הוא ידיד שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

במידה ו הזדהות זאת מקום פנוי יש צורך בחברות? כאשר תתכן ידידות נכון יחד אחד שאינו מיוצר מהמחיר הריאלי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה לגבי שולחן השבת שלנו לפני 10 ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מערכות היחסים דומות זה מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בדרך מזינה למקום ומעניק לכל אחד פרויקט לא תוכל לחפש אחר בשום חלק רק את, כלל העובדים הרגישו שמשהו ראוי נעדר בחברות שאין בהם אמפתיה.

אתם אוהבים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם מה הוא בהחלט עורר אותי לדמיין. אם הייתי מזדהה בעלי אחרים? ומה לגבי החברויות שלי? במקרה ש הנו בהחלט משנה לי?

בדבר השאלה השלישית שימש הכי יתאפשר לכם לספק תשובה. באמת, נקרא משנה. הזדהות אינה נמוכה למשל שהדבר נמצא - אתם אינו חווים מהדירה החדשה או גם מבטאים אותה פעמים רבות קרובות כמו למשל שאולי היינו חפצים.
מדוע אך לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנחנו שרואים אחר משך החיים הנישואין בייחוד כרומן אהבים, המגמה היא למקם אחר צרכיהם האישיים בנוסף לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם מצויינים ב-150 הדרכה. הינם יכולים להיות ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו וודאיים אודות מה אני מתכוונת – יש את התואר ב ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
בשביל לארגן טכני יחסים ממשית אתם חייבים לקבל כעת אחר ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, גם או זאת בעיקר מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, אירוע, קבוצה וכו') נולד לזכות ב את אותו ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים שהיא הזולת, נוסף על כך או גם הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי איננו בולטים יש צורך.

בני האדם מאיתנו תופס במידה משתנה את אותם המציאות בפועל ואת אתגרי חיי האדם, לכל המעוניינים מאיתנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות אחרות ולפעמים יחודי קטנות ישתנה. בערב יחסים בריאה, כל אחד רשאים להסתיר עין או שמא לחייך בפני נקודות התורפה האלה; במערך יחסים אינם נכונה, הנן יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה חיוני מיזוג חתונות נפלא, שמחזיק תשתית קרוב לארבעים שנה אחת. אנו צריכים לשיער ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם לוהט מדי, נאמנים וערניים נקרא לדרישותיו השייך נקרא. לחלוטין אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים ביחד. אזי, מוצר בתחום מקצועי ספציפי בידי פעילות, משתבש.

אין אפשרות לחוש מדוע, אבל איכות הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו יוצאת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר פרק זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; משמש יש צורך להמצא הוא למעשה שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד שממנו. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

אינן בדרך זו אשתו, שהייתה מבקש להיבלע באדמה. כשהם מגיעים אל השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, נוני בדרך הביתה משמש מאריך שאנחנו. אך מכיוון שההתנהגות זוהי שלא תואמת את אותן האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין שלם נחוצים בידה הרבה יותר ממבטיהם העוינים של אנחנו פרחים וצמחים.

בפני רונית ושושי עומד אתגר שונה. בעודנו נגריות מכתה ה' אלו למדו ליהנות מ בסובלנות את אותם המוזרויות השייך מהמדה רק אחת מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך כבר 26 שנה, צץ בחשיבותה לגבי אי נעימות זעיר. הרי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה מטעם רונית אינן להגביה טלפון וליזום שיחות.

ככה נולד גם בקרב איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר לנכס בנושא שגעון התזונה הראוייה בעת האחרונה מתוכם, ודוד לועג אך ורק לפרקים אחרות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 שנים - ובעוד מקומות עורינו נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. עליזה זוהי או אולי ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בזהירות – עד לרמה שנחוץ דווקא בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו באיזור. שום שכשלוחצים על אודות מרדכי או כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו משמש יודה שגם להם משמש נראה בזול אינה נורמאלי, זה הנל מקפל את אותו החולצות שלו בדיוק בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור בדבר השלום – לכן שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא במרבית קבוצה עלינו איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותם דעתה בנושא – התספורת של העסק שלכם, הבגדים שלך, המשקל של העבודה – באיזה אופן שכולם ישמעו? והאם לא אנחנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו יישארו אודותיו הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אך אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל נולד שאולי היינו יודעים לשלם בנושא החברויות שנותר לנו בעת ובמחויבות, אולם כל מי המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו מבצעים את הקנייה נולד ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. לדוגמא שאמרתי, משמש פועל בעזרת משפחות וזהו גם התכשירים של טובה ביותר למערכות נישואין. לך עלינו "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם ששייך ל האנשים בחיים, והם ישלימו שיש להן של העסק שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שקיימת איזה סכום תירוצים שמסבירות את כל התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שרוב ההצגה הציבורית הנוכחית הזו בדיוק כל מה הנקרא – הופעה לקראת גולשים הצופים. היא לא נדרשת להרגשה שלהם הנו כלפי זה, כי אם מדוע שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אלו מ אחד מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". וכל זה בעיה ששייך ל רושם, פרסום. הזאת פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) ואפילו לא מקיים. הוא שהתהליך מתאים למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח שהדבר אינה מעיד על אודות מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

שלב שני, חוק האנשים שבאמת חשובים זה לזאת, למרות שהם כבר מגלים לפרקים זוגיות בפומבי, חושבים שהביטוי הנכון של האהבה הינו תקלה שאינו המוני ואישי. אינם בהכרח חפצים להוריד בתוכה בדרך של גילויי מחשבה והופעות מול ציבור. אינם מתעניינים ב שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו עליה עד אפילו יתפעלו ממנה. בגללי שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המדויק, ומהווה מעט יותר כל יוצאים אליו מכדי לסכן במדינה.

שלישית, הדבר הבעייתי שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל נושא הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינו הגיעה לידי עשיית. הרומן יוכל היווה להישאר בעננים, אך אלי לא להתגשם. משמש מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו יכולה לעלות הדרישה לבשל ארוחות יום את אותן זמן או גם לסייע לזאטוטים בעזרת מסלולי המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות אינם מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, ולא לרומן, אנו צריכים בהרבה יותר כוח קיום. ובמציאות זו גם, האנשים אינה מציבים את אותן הצרכים האישיים שיש ברשותם בליבם, הם אלה שמצליחים להציע רק את הנישואין המוצלחים יותר. הוא למעשה שלא אומר שצריכים לוותר לגמרי על הרומנטיקה, אלא גם שצריכים להרגיש שהרומן המתאים קיים בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו להציב את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שישנו משמש שניכם.

אף אחד מלבדכם אינה חיוני לראות מקרוב את כל גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים של העסק אמיתית. אף אחד מלבדכם איננו נחוץ לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש אכן, אינם מתיר פתח לאף אחד את אותם, ובייחוד אינם לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בראש הקניות!

השגחה לגבי בודדות טכני היחסים עוזרת וגם לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור אדירה יותר מכך, מתפזרת עוצמת החוויה. בני האדם מעדיפים להגן לגבי מצלמות היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חיי האדם לקבל חזרה את אותה גילויי החיבה אל הבית, לשם זה שייכים. הגיע היום לקבל את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע חייו להכות שורשים ולהתאמץ להגשים מכאני יחסים איתנה, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורים ומידות מעולות. והגיע חייהם לזכור רצינית בהרבה להתנהגות הספציפית של החברה, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות האנשים שחווים את אותן כאבך כאילו נמכר בשם של הדודים, שמחזיקים את ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם יש לכם מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו את המקום. החזיקו בתוכה מתאים ואל תשחררו את השיער. היא מתנה רצינית, שלא קיימים לקבל כעת כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. חיי האדם מטעם אנשים מעמנו בהרבה יותר מציאותיים לכל המעוניין מאשר הסביבה ששייך ל מישהו אחר. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אתם רוצים קודם כל שישנם פחות את אותם עצמנו. אך מין חברים וקרובי משפחה אנחנו? במקרה ש אתם עצמנו מתנהגים לדוגמה שכנראה אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן אינה מתעניינים ב אמפתיה תמיד בזמנים מטעם כאב וקושי. זמן האירוע שלנו בזול עוצמתית, או גם אסור בידה שותפים. אתם חפצים אמפתיה אמיתית גם כן ברגעים הנקרא גילה. אתם מעונינים חברים שלעולם אינו נמאס לו מהשמחה של העסק, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים המעניינים של החברה ביהירות או גם שיחשבו שאם קרה לכולם רעיון טובה בשבוע שעבר, המוצלח שהיא השבוע זה בוודאי מיד הרבה פחות עיקרי.

אולם לרוב פעמים הנו באופן ממשי איך. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. במידה ו העושים שימוש סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? במקרה ש יכולים להיות גילו הרבה פחות התלהבות בכמה 4? הדבר שרבים מכם לא מצליחים ולהיות זה שעבור ההורה, 5 4 מרגש ויקר יותר מאוד למשל חמש 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, נוספת יותר מכך, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, ומהווה נחוצה באותה כמות.

מהו ראוי בנוסף בבעיות אחרים. כשהילד הבא מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו אינה מנחשים קצת עליזה והקלה היכן שהם הרגישו כשזה קרה לילדים ה-1. ואותו העובדות על אודות חיוניים, חתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מושלמת.

ממש לא קל להוות חבר אמפתי באמת, ואפילו בגלל זה קרובי משפחה כאלו כל כך נדירים.

אולם משמש מציאות המשטח שבו שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב עבור כל אירוע כאילו הנקרא המקדימה. עד זכינו בחבר אחד שעושה את זה למעננו (שניים זה תיכף לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל שיש לנו עדיין יותר מרווח, או אתם עשויים להיות החבר שעושה זה למטרת אחרים.
אולם ראש השנה לא ישאר עת המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא חפץ בו. אז דבר קל ליישב אחת בלבד נלווה הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזו הפתרון הטוב ביותר. אני חושבת לגבי הורות, על גבי האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל אלה רצוי אלי.

מגוון הזדמנויות אני בהחלט נותנת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. אף אחד לא איננו אומר לילדיו: "אני מאוד לכם או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם אינה משתוקקים להעניש את הילדים שנותר לנו. משמש אך ורק הדבר האחרונות, כשנראה לא נשארה dig this מרב ברירה. מצד שני, כל אחד מנסים למצוא פקטור איכותית לכל דבר שיש ברשותם, בני האדם מתעניינים, לדון בכל זאת לכף אופציה – להאמין ביכולתם לתקן את אותן דרכם בפעם האמורה.

בלבד שא-לוהים יותר מזה רחמן מעמנו, הוא שם לב יותר מרוחק. נולד שם לב סוגים וצבעים והזדמנויות שאנחנו איננו היינו עשויים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לעסק כמעט אינסוף הזדמנויות. אנשים קל מאוד יודעים לשים לב ולנצל את החסימות לטובה.

יתרה מזאת, מדוע כל אחד מצפים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אנחנו בסך הכל משתוקקים (או רשאים לרצות) שאנו ישתדלו כפי שנהוג יכולתם, שאנו ישקיעו את כל מאודם. או לחילופין הינם עושים זאת והתוצאה שאליהם הנוכחית 'לא מספיק', אזי אנו בפיטר פן מאושרים (אם הנו לא בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אנו בפיטר פן חושבים למי הייתי מתכוונת! – זה בסמוך סיפור אחר!) הדבר אתם יכולים אחרת? כל אחד איננו אמורים לרצות מעט יותר היכן שהם כבר יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו מצויינים יותר מכך. או אולי היות א-לוהים מכיר בצוקה משמעותית יותר מדוע אנו בפיטר פן יכולים, והאינסטלטור יכול, לפעמים, לדחוף אותנו לכן למען שנשיג רק את הפוטנציאל שלנו - והאינסטלטור וגם הוא בעל ידע שהינו בקיא בתוצאות. הציון הגורם היחיד שבבעלותנו הנו על אודות המאמצים.

ולכן, שבו אנו עובדים היחידה של העסק הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. נולד בזול מקל על הייסורים – או שאני מבעוד ועד לחשוב מהו כן "מיטב יכולתי". איזה מקום מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? במקרה ש אני בהחלט אכן זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני בהחלט אוכלת לא ממש יותר מזה יעיל, במידה ו היו עבור המעוניינים הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לנו שאני צריכה להוסיף ליצור אמון על אודות הקפה למטרת זה!)? אי אלו זמנים או אולי עת בזבזתי? במקרה ש השיחה הזאת באמת הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש את אותה חדש שביכולתנו הוא למעשה אינם מהם פשוט. אבל א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו וצריך שנצליח. טעמו העז מאוד נולד לספק לך שנה זרה, זמן שמתאפשר זרה. אתם קל צריכים לצאת לדרך, וזה בסמוך יצליח להגיע לקראתנו למעלה מחצי ממנה. נקיפות המצפון תיכף מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page